Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Ocak 2014 Pazar

ARES Mahşerin Dört Atlısı Kitap Yorumum -Ardanınkazanı-



Sevgili okuyucularım

Larissa Ionenin Önceden kitaplarını okumamıştım o yüzden bu kitap benim için bir ilk

Kitap daha çok bilimkurgu ve macera karışımı bir kitap olmuş

Zaten ben bir bilimkurgu hayranıyım :) neyse

Limos (Kıtlık) hariç diğer 3 kardeş kendilerini önceden insan zannediyordu. Ama

Anneleri Lililth (doğru yazdım mı bilmiyorum) bir Şeytan , Babaları ise bir Melektir.

Amaçları Armegedon (Kıyamet)'in
gelişini engellemektir.

Kitabın başında Kahramanızım Cehennem Köpeklerinin Saldırısına uğruyor.

O sırada kardeşlerden Resepf (salgın) 'ın Mührü Kırılıyor.

Her Atlının bir Mührü Vardır.

Bu mühürlerin agimortu denilen bir koruyucusu vardır.

Aresinki düşmüş bir melektir,Thanatosun Bakirliği , Limos'un bir kase dolayısıyla en kolay olan

Aresin düşmüş meleğini öldürmek böylece mührü kırılacaktır.

Gerisini siz Kitabı satın alarak okuyabilirsiniz

Kitabı Satın al %25 İndirimli

OKUR NOTU : Kitap Biraz cinsel içerikli yani +18 . Ama Gerçekten Süper Ötesi bir kitap

Puanım 10 Üzerinden 9,5



İyi Okumalar  Bizi Okumayı bırakmayın


0 yorum:

Yorum Gönder